ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NA DOSTAWĘ OPROGRAMOWANIA
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający, tj. Archidiecezja Białostocka zawiadamia, że w postępowaniu ogłoszonym w dniu 28.11.2014r. na dostawę specjalistycznego oprogramowania komputerowego przeznaczonego do obsługi obiektów turystycznych w ramach projektu: „Budowa Centrum Wystawienniczo - Konferencyjnego w Białymstoku” realizowanego w ramach Osi Priorytetowej III: Rozwój turystyki i kultury, Działania 3.1 Rozwój atrakcyjności turystycznej regionu, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013” (umowa nr UDA-RPPD.03.01.00-20-013/12-00 z dnia 18.12.2012r.), w trybie zgodnym z „Wytycznymi w sprawie udzielania zamówień oraz wyboru wykonawców w transakcjach nieobjętych Ustawą Prawo Zamówień Publicznych”, wybrano jako najkorzystniejszą ofertę firmy PHU PAWCOM Paweł Baranowski, ul. Kopernika 3, 19-200 Grajewo z ceną brutto 3 690,00 zł.
1. Uzasadnienie wyboru oferty:
Wybrana oferta, spełnia
wszystkie wymogi określone w zapytaniu ofertowym i przedstawia najniższą cenę,
a więc spełnia wymogi najkorzystniejszej oferty.
2. Wykaz firm, które złożyły oferty wraz z przyznaną punktacją:
l.p. |
Nazwa firmy |
Adres |
Liczba pkt. w kryterium „Cena” |
Razem |
1. |
XERKAM Janusz Kamiński |
ul. W. Rzymowskiego 19/12 15-349 Białystok |
72,29 |
72,29 |
2. |
Maxto Sp. z o.o. |
ul. Reduta 5, 31-421 Kraków |
60,00 |
60,00 |
3. |
PHU PAWCOM Paweł Baranowsk |
ul. Kopernika 3, 19-200 Grajewo |
100,00 |
100,00 |
3. Wykaz ofert odrzuconych:
Nie dotyczy.
4. Wykaz wykonawców wykluczonych:
Nie dotyczy.
Ks. Tomasz Powichrowski